Skönhets söndag För Amanda

ja då var de dags för en skönhets dag för brunett Amanda då :D alltid lika mysigt , ska tända lite ljus och mysa under mitt varma täcke med massor av frukt och varmt te ,


I min skönhets dag ingår de
  • Noppa ögonbrynen
  • koka upp varmt vatten
  • bada
  • tvätta mitt  hår
  • hår inpackning
  • anssiktsmask
  • peela kroppen
  • klippa och måla naglarna
  • shaving
  • äta nyttigt ( frukt & salld , dricka mycket vatten )
Tips : ansikts mask som ni kan göra hemma ( jag ska göra den jag gör alltid den )
  • du behöver 2 väldigt mjuka avokadon
  • 3 matskedar tandkräm
  • en klick stor som en hassel nöt från Aloe vera gelly
rör ihop allt och det ska inte vara några klumpar , låt masken sitta på ansiktet i ca 25min tvätta av med ljummet vatten och sen bomb fukta ansiktet med din bästa ansikts kräm och vips finnar borta!! men åter uppreppa den här behandlingen 2 gånger i veckan för bäst resultat , ( jag märkte resultat efter första gången )



en brun och fräch brunett amanda :D

puss till er alla .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0