blää måndag

ååååååh pallar inte med de här skit vädret jävla fucking äckel snö de är precis lika äckligt som dej M
skitsamma de är som de är . ska te stan idag vid 1  för jag ska på ett möte.. vänta bara M gåre dåligt äre du som
bör börja springa! que se cortan. sen får vi se va som händer idag . vill ju inte gå ut pga äckel vädret :S
nu ska jag in i duschen och frächa upp mig jag ska leka rikemans barn idag .. emm :P så dom inte kan säga något att man är en äcklig pundare för det är jag VERKLIGEN INTE! usch såna är äckliga lika så äre med fjortisar :O
vi höres sen.
love u all! ♥ / A /\

duscha
fixa mig
gå ut med vilma :)
12.00 gå ner te stan
13.00 möte!
hem och städa
?????



Kommentarer
Postat av: Anonym

asså amanda väx upp vafan , vi alla vet att du menar mouna så varför inte skriva hela namnet ist ;D så patetiskt att ta ut din ilska på henne genom bloggen hähä

2010-03-01 @ 15:00:35
Postat av: jasmin

vadå mouna haha?

2010-03-02 @ 13:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0