hahah men chilla

kom nyss hem efter att ha varit på stan med alexandra♥ sen drog vi vidare hem te henne och åt hennes mamma goda mat (Y) me like me like :) nu sitter jag hemma och diggar musik. fan mycket vi hade att snacka om gumman♥
killar hit och dit pass på dom bre ;) man klarar sig bättre utan dom :D på torsdag blire disco♣ på etraden om jag orkar kommer väl springa runt i mina highheels och va ett huvud längre än alla ;) bra att va lång ibland så ingen når mina läppar hahahah ... urk sen på fredag kankse de blir parkbadet :) imorn ska jag iaf gymma (Y)
aja har inget mer att skriva chacha.
/ A /\






köpte ny tröja idag från gina tricot♦ tung va ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0