sova de är bra för hälsan

god natt sweetiies! vi ses senare om jag äns hinner blogga har mycket att stå i in för nyår !
galet år de har varit fan skit roliga saker , och skit tråkiga saker men livet bjuder på allt! både sorg och glädje.
kan säga några små saker som har hänt mig detta år : har hunnit med och förlovat mig förra veckan med min älskling ett år nu den 16januari! fått vg i spanska , fått allt som jag önska mig i julklapp och i födelsedags present,
hunnit med att få ett falskt leg ;) åkt utomlands 2gånger hunnit boka en ny till samma ställe :D
hehe men dom flesta är så hemliga att inte äns gud vet de ;)
pussipussi från amandabendek
oj juste har även ääh de tar vi nån annan gång ;)




gissa vem som stog utanför mitt fönster varje dag och kväll och väntade på sin kära amanda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0