I hold your hand because then I know you wont go anywere

stääädar ååå städar skiiit kuuul ja men visst! ja tvättar ja dammsuger ja dammtorkar .. allt för att släkten ska komma!! hehe men man kommer ju få nått före iaf ;)

GRYM JAG Å LINA ÄR PÅ ORGENTERING!! vi hitta ALLA 8 :D fast 1:an va feeeeeeeeeeeel :S så vi fick 7 iaf bra de !! fettt stolt iaf.. nu sitter jag å väntar på at tvätten ska bli klar så jag kan få skjuts av mama :)

kan fortfarande inte få ur det där ur mitt huve åååååh hela hjärnan är helt fuckad nuuuuuu...
trött på allt just nu fast jag är ändå på bästa humöret vet inte varför har haft en bra dag iaf trotts allt :)

BESITOS CIAO! /\♣





IM STILL IN LOVE AND I CAN'T FORGET YOU .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0