Two lonely hearts making it feel alright, if only for a night

hade ingen inpiration igår var heelt slut så  jag visste inte vad jag skulle skriva elr göra .
Igår på idrotten så dansade jag Emma,Lina&Jenny♥ AFRIKANSK DANS! FYFAAAN VA ROLIGT DET VA ASSÅ!!
vilken *work out. hmm va gjorde jag igår
 ,jo jag vara på uttvecklingsamtal ¨gick bra¨ men nu har skolan börja med att föräldrarna kan få ett sms automatiskt när eleven inte kommer till lektionerna ( skolkar vill säga!) plus så dras det 3kr från föräldrarnas mobil..
sjukt??? jaaaaaa!!!
. sen blev det stan  igår efter de med mama hitta ett par skitsnygga jeans som mama lova mig att jag ska få :) sen kolla vi på en ny vinterjacka te mig för de behövs ju. sen va jag ute en timme kanske elr mer men det va så äckligt kallt ju så det gick typ inte å vara ute :O så då gick jag hem å kolla på film å åt godiiis :D
sen satt jag vi datan å prata me .......... ;)
IDAG .. va händer idag ?? ja ni gott folk det vet jag inte än elr jo ikväll kanske de blir bio med tjejerna♥ men jag vet inte än :) ska väcka jasmin♥ tror jag å fråga henne :D ,, efter att jag har ätit förstås!
Pussen! /\♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0