I might losing you forever

       nu sitter jag hemma i min säng med mjukis klädern på! så skönt att komma hem från skolan jag är så trött så jag tror jag dör i dag tänker jag inte röra mig ur fläcken jag ska bara chilla här med datan å musiken 'Y imorn har jag orgentering i sätra med skolan får väl se hur de går hahah ;) tur att man kan alla vägar här omkring i gävle.. blir så sueño på vissa människor som leker too mucho ge upp snälla de ända man hör är * misstag hit å dit läser människor som en bok å jag vet inte vad* om ni inte bryr er varför håller ni då på att ta upp de gång på gång?? ääh fuck de där :) nu ska jag äta en macka å dricka o'boy ;) ciao! / /\♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0