första inlägget

Hej bloggen! Amanda och My var det här, här kommer lite fakta om oss.
My heter jag och är 15år, jag går på engelska skolan med Amanda:)
Brunett Amanda va det här jag är 15 år och går med blondin My i samma klass

Idag vaknade brunetten och blondinen runt halv 10 vi hade en lyckad kväll igår med mexicanerna ;) snygga hattar men inte lika snygga servetriser ..  Blondin My ska sova hos mig idag va nyss ute och gick en lååång promenad med min hund vilma men det slutade med att vi sprang hela sista vägen tillbaka pga att det va paparazzi efter oss ;) nu tittar vi på disney klassiker sen blir det SKÖNHETS TIMME 





Pussipussi
från Blondin MY&Brunett AMANDA

Kommentarer
Postat av: Maximuspain

Vilka fina läppar du har Amanda:)

2009-11-29 @ 12:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0