heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej..då

shuuuuuuuuuus på er!

vknade nyss med my brevid mig♥ vilken härlig start på morgonen att få känna hennes andedräkt -.- hon är sååå gullig när hon sover -.- ligger helt still och tar absolut ingen stor plats i sängen ...
den jävlen tar upp hela jävla sängen jag ligger längst ut på kanten och håller på att ramla ner :O inte nog med de hon pratar i sSÖMNEN!!!! my gumman nästa gång du sover med mig ska jag kväva dej med kudden ;)
love u gumman ( BÄSTAVÄN!) ♥

nu snart ska vi te fjärran och bada med halva skolan .. ska ni komma dit leta då efter en tjej i blå bikini som sitter i en bubbelpool för där kommer jag va hela dan idag .. de är sååå varmt och skööönt där :D skriver när jag har kommit om my och jasmin har överlevt ... jag blir väl anklagad förmord elr nått shit :D hahaha
jasmin gumman min vänta bara jag ska också lägga ut *gulliga* bilder på dej.. TA BORT BILDEN FÖR FAAAN!!
LOVE U PASSA DEJ IDAG GUMMAN ;)

/ A /\


Kommentarer
Postat av: jasmin

haha gumman, så fin bild;)

nej men seriöst as gullig!<3

2010-03-11 @ 19:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0