sanningen sårar

aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
vilken fucking dag de va idag krossade en spegel och förstörde hela mitt rum :/ ja lakka ur idag fuck va ja hatar dej PAPA!! men visst du ska få slippa mig! ja kommer ändå inte tillbaka te dej!! du sket i mig när ja var liten så varför ska du finnas nu ?? ja kommer knappt ihåg dej när ja va liten .. undra vart du va .. de känns jobbigt att hata sin egna papa men du valde en flaska istället för mig när ja va liten så va ska ja göra??
du är rolig du tänkte skicka polisen på mig för att ja inte tänkte gå därifrån :O
de är ju du som sitter och säger att du inte är min papa och sånt shit då fattar du väl att ja blir ledsen
spc när du sket i mig när ja va liten och inte ville ha mig så sitter du och säger sånt nu hela dom här 2 veckorna ja har varit hos dej har du och din FRU suttit och sakt att ja inte är din dotter .. ja tål inte hur mkt som helst!
ja har äntligen insett hur du är ja borde haa lyssna på mama och även fast ja gjorde så här tog ut mina agretioner på dej så fattar du fortfarande inte!! hur jävla efterbliven får man va?? du blev så jävla lakk för att DU FICK HÖRA SANNINGEN! DU TÅL INTE HÖRA SANNINGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0