skulle kunna döda...

hmm.. fuck you

är på ett såååånt fuckingjävlaa dåligt humör idag så ni fatting inget!
idag skulle jag kunna DÖDA för att få slippa skolan! usch men ändå de sista dagen idag .. skönt !!
ååh jag orkar inte gå te fucking jävla korpen som ligger 1000000000000000000mil bort!
önska kl. 2 så jag hade slutat skolan och va på väg hem.

jag är trött som fan .. så håll er borta idag och sluta jiddra me mig usch jag hatar våran k...
asså ja spottar på den! och alla jävla äckel lärare!

hahaha chillchill ;)

/ A /\


Kommentarer
Postat av: Lisen

hahahahhahahaha Amandaaaa, guud va jag skrattar här hahahhaahhahaha. Du är bra rolig du :D

2010-03-13 @ 09:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0