I live for the nights i can't remeber with the people I'll never forget

ligger i min säng å glor på film med lillebror♥ och massor av fetmat hahah men as nice ju söndagar är ju till för såna här mysdagar :) va vore veckorna utan söndagar ... varit på stan idag med kusinen<3 shoppa lite grejer :)

har så jävla mycket tankar i mitt huve just nu! jag önskar att vissa saker borde jag aldrig ha gjort elr sakt 2010 är verkligen ett år som jag ångrar .. ångrar nästan allt just nu att jag gjorde si å så blir så trött på människor som inte fattar inte nått för att man råka göra ett misstag så är man stämplad för de hela livet.. jag får tydligen inte vara hur jag vill elr va me vem den jag vill men jag säger bara FUCK DE DÄR ,, pallar inte bråka som små barn .. vuxna människor kan iaf ta diskutioner inte bara säga allt på sms å hejdå liksom :S jaja tyvärr så önska jag att jag kunde göra nått men men finns ju vissa som inte känner samma som utan är bered på att ge upp allt för ett misstag :(

DET ÄR FÖR ATT ÄKTA KÄRLEK INTE ÄR SNÄLL DE RIVER UPP GAMLA SÅR SEN DU VA 5ÅR.

LÄGGER UPP en bild på de jag köpte idag :) Ciao Bestios! /\♣



rollingstones tröja från hm och halsband å lejon t-shirt från bikbok :)


köpte även ett guldkors från Guldfynd ( ett lite minder än mitt förra kors)


god natt skriver väl imorn :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0