your teer touching my lips

nu äre höst kan jag lova! nu går vi från solglada dagar te gråa å dystra dagar .. hmm inte undra på att man blir deprimerad..  sitter i sängen nu jag ska nog sova en stund för jag är så jävla trött sen måste jag plugga te idrotten plus läsa mer än 100 sidor i nån jävla svenska bok å sen måste jag skriva en novell å just nu går det ju bra när man varken har inspiration elr en hjärna å tänka me!
men jag tror nog jag ska skriva om våran verklighet

Att möta verkligheten som den verkligen är. vågar man göra det?

har funderingar på om jag ska klippa sidecut fast inte så mycket lite till å börja med.
många säger att jag skulle passa i de men jag ska väl prata med mina *egna frisör här hemma! känns ju
lite lyx å ha en heelt egen frisör i hemmet! :D vi får se om jag vågar ;)


 snyggt va ? :D fast jag ska inte göra så där mycket :)
va tycker ni HISS elr DISS ?!


this is me today :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0