HEJ?

HEJ ALLA LÄSARE
Har bara vart hemma i ca en halvtimma idag så har inte hunnit skriva nått: Först var det skolan, och Amanda tyckte att jag skulle berätta om våran skrattatack, vi hade iaf avslappningsövning på SO:n och Amanda låg på Max huvud, så när jag kollade på honom började jag skratta,men kollade bort så slutade jag sen hörde jag hur både han och Ragnar andades skithögt så jag började skratta igen och då började Amanda också skratta så Ms.Viklund (våran SO lärare ) skickade ut oss, sen när vi kom ut kunde vi inte sluta skratta, fick luta oss mot väggen för att vi skrattade så mycket, det gick inte att sluta heller. Antecknar ni? ;)
Efter skolan åkte jag hem till min kusin som fyllde 16 idag, vi åt mat där och fikade. Och nu ska jag kolla lite på matten, puss och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0