Lucia / mys söndag

hej bloggen! nu har jag äntligen vakna :) igår va det en väldigt rolig lördag ;) jag åter kommer med de sen ;)
söndag = amandas skönhets söndag. idag ska jag bara mysa och ta de lugnt också ska jag gotta i mig massor av frukt .. även lussebullar :))
jag ska snart in och duscha efter att jag har ätit frukost ( frukost en bra grej med att börja dagen med )
idag ska brunett amanda göra
  1. tvätta håret
  2. peeling
  3. min berömda hemma gjorda ansiktsmask
  4. hår inpackning ( är så rädd om mitt vackra hår )
  5. shaveing
ligga kvar i badkaret med ångade hettvatten så porerna öppnar sig :P
sen sveppa mig in i min jätte mysiga morgonrock och smörja in mig för min hud blir så torr på vintern *smörj in er varje morgon&kväll) sen blir det massor av film och vila upp sig för en ny vecka! vill ni också pröva göra min speciella ansiktsmask? som gör att finnar trollas bort :D skriv och fråga i kommentarer!

pusshejs(L)

lägger in lite bilder :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0