nyår snart :D

på torsdag är det äntligen nyår! va ska ni kära läsare göra på nyår då? jag själv ska vara med min älskade kusin johanna och hitta på nått .. HEMLIGT är det iaf! ;) vi kommer säkert virra bort oss i storstan :D 
idag har jag varit på stan och små shoppa lite . blev 2 svarta klänningar från bikbok ett puder från kicks märket isadora och en vit midje kort mysig tröja från gina tricot.
i morgon blir det  valbo och ännu mera shopping :D måste spendera mina miljoner kronor *Host*

så här ser iaf en av klänningarna ut kanske man kan ha på nyår eller vad tycker ni?
fast den andra som inte fanns på bild var finare den hade paljetter på axlarna ;)

nyårs kyssar från brunettamanda♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0