tjolahopp

Nu har vi inte skrivit ett inlägg på evigheter känns det som.. sorry!
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
det är hemlig text, den som lyckas läsa den är bäst, det stog iaf lite saker som inte får tas upp här ;)
Efter skolan åkte iaf jag och min andra hjärnhalva och badade, och åt pommesfrittes. Efter att vi badat i några timmar kom Amandas pappa och lillebror dit, och vi badade lite till med dom.
Vi badade från ca kvart i 3 tills 7 eller nått, hehe. Och messta tiden satt vi i en bastu eller i bubbelpoolen!
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
Och där kom lite till hemlig text! ;)

jag älskar mina bästa vänner Amanda, Elin och Almedina! ni är bäst,
utan er skulle jag aldrig klara mig


Kommentarer
Postat av: almedina

älskar dig också my ! <3

2009-12-24 @ 02:25:01
URL: http://almedinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0