skönhets dag a la amanda




sovit gott mina sweeties ?
det har jag iaf har aldrig sovit så här skönt på länge! är verkligen utvilad och hyper nu :D jag har nyss stigit ur duschen som ny och fräch amanda! snart ska jag och bästavän♥ sola lite sen ska vi äta lite frukt sallad och se avatar en riktig mysdag helt enkelt va ska ni göra idag?
såå skönt att duscha in ångande het vatten och ha ansikts mask och hår inpackning och ny rakad har även peelat kroppen har gjort mig fräsch tills skolan börjar :) hur gör ni er fräscha? :D
här kommer en bild på dom BÄSTA PRODUKTERNA DYRT MEN VÄRT PRISET ;)


pusspuss från en utvilad amanda! ♥

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hur är din söndag? (:

2010-01-10 @ 14:36:09
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0