076....

god morgon kom nyss in . jag har varit ute och sprungit .. :O kan man tro det om mig ?? .. ne men det har jag gjort :D så stolt sprang i boulungen skogen det tog ca 30min (Y) jag måste ju komma i form te sommaren , sen ska jag börja simma igen nu går jag på gimetoden :) jag har insett att jag har sämsta konditionen :S men de ska vi ändra på.

idag nu. ska jag duscha och fixa mig , sen äta frukost , klä på mig sen ska jag nog ta mig te stan fast jag måste
städa först -.- sen vid 16.00 ska jag möta min moster :)♥ sen får vi se va kvällen bjuder på.
min älskade lillebror och kusin♥ är iaf thailand jävla tuuur dom har medans jag sitter här och fryser asset av mig :S hoppas ni har det bra längtar tills ni kommer hem♥
2010 har verkligen brörja bra .. eller har det .. ne men det är lugnt snart flyttar vi te egypten och då slipper jag ser er! finns väl några jag kommer sakna♥ asså fett skönt att i egypten , sol och bättre människor kan de bli nicigare bre :)och glöm att jag kommer tillbaka :D sätter aldrig mer min fot i gävle igen gör aldrig om det misstaget att stanna i gävle nu tar jag den här chansen att få göra det jag vill i livet i en annan stad och i ett annat land med andra människor! vem vill bo i gävle? :S eller vem vill bo i sverige det finns fan inge jobb här elr normala människor.
jag ska gå vidare och glöma allt som har varit jag ska börja om den sista tiden som är kvar här ska jag bara va med mina kompisar sen mot alla andra ska jag vara fucking kall och spotta dom i ansiktet ... hahah fast livet är chill ibland också elr hur ? ;)
/ A /\


jag står stadigare än någon annan på jorden tar ingen skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0