allt är borta..

alla vet att livet går vidare.

jag saknar dom gamla tiderna .. tiderna som man kunde leva ifred och göra som man ville . va som man ville .
det är tungt att leva med det här men va gör man  jag står upp efter all shit jag har gått igenom man blir starkare av det man får gå igenom .. smärta och sånt shit. jag stolt över att vara den jag är! ingen kan sänka mig för jag står stadigare än någonsin på jorden! jag spottar och hugger dom som leker något :O dom som försöker leka med mig ..! hahaha ooj oj jag är på dåligt humör bäst att inte jiddra me mij ;)  

/ A /\♣

 


Kommentarer
Postat av: jasmini

så sant de du precis skrev gumman !;)

du är som mej:D<3

2010-03-09 @ 20:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0