asså fuck IT

hey!

asså shit va tiden går :O insåg det inte förnst idag hur stor jag har blivit hur alla har förändrast som idag när vi fick se en video från spanska i 7an :O det var galet !! shit shit shit shit... 

jag tänkte igår innan jag somna hur jävla lycklig jag är . jag har allt!! och INGEN JÄVEL kommer någonsin aldrig kunna ta det ifrån mig!! jag har dom BÄSTA OCH UNDERBARASTE VÄNNERNA!!♥
NI FATTING INTE HUR MYCKET NI BETYDER FÖR MIG!!

jasmin♥ -  det är galet va jag älskar dej du är bara så bäst habbibi .. kommer ihåg första gången vi träffades i skolan det sa bara klick i 7an och nu går vi i 9an och vi har hållit ihop läänge och de ska vi fortsätta göra!
faaan va jag älskar dej!

från och med nu ska jag skriva om alla mina kompisar som betyder nått ♥ idag är det jasmin♥ för att jag pratade nyss med henne min lilla älskling!

imorn blir det min bästaaaaaaaavän MY

iDAG har jag varit i skolan och träffade min ä... ;) sen asså :) nu väntar jag på b-vän som ska komma men ni vet ju hur seg hon är -.- älskar henne iaf ♥ -.-

chacha skriver sen om jag orkar ;)
love u all! / A /\



Kommentarer
Postat av: jasmin

vi kommer alltid och hålla ihop, jag älskar dig nå otroligt min habibi! <3

2010-03-10 @ 19:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0