shit händer hela tiden...

ja??

faaaan va trött jag är pallar inte gå upp imorn :O

idag har jag gjort nästan allt jag skulle .. förutom att sola förnär jag och my♥ kom halv vägs så kom jag på att jag hade glömt min plånbok -.- och vi orkade inte gå tillbaka sen när vi skulle öppna dörrjävlen så gick inte de :O jag fick nå fel och tänkte så slönder dörren!!! jag och my♥ bakade kladdkaka den blev as nice :) ska mumsa lite på den nu (Y) också tittade vi på film . nu ska jag titta på film sen blire sova så jag orkar upp imorn . . -.-

varför du såhär mot mig :S ena stund ska vi träffas och det ska va du och jag sen svarar du inte så fort det inte är på dina villkor .. va leker du människa ?? trött på hur du är inse att jag ..... dej :S

/ A /\

gårdagens shopping. leopard kofta från bikbok. svart kofta med silver på från Gina Tricot.



har shoppa ganska mycket det här lovet varje dag typ .. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0