shululuuuuuu

shuus!

vaknade nyss -.- kan inte somna men inte så konstigt jag gick och la mig vid halv 10 och somna på en gång va så jävlaaaa trött , idag ska jag sitta barnvakt åt lille hermano :) vi får väl se va vi hittar på ;) jag ska kanske tagga ner mot stan sen för att möta gummanAlexandra♥ vi får se för just nu känner jag mig inte så bra ..
de är LÖRDAG! hoppas det blir varmt idag så jag kan ha min älskade Skinnjacka!
nu får det faktiskt ta och bli SOMMAR!! fuck vill INTE ha skola på måndag orkar verkligen inte med den där äckel skolan!!!!  .. alla blundar för problem .. vill bara ha något att snacka om i deras mneingslösa liv! 

ENGELSKA SKOLAN = skit skola börja ALDRIG PÅ DEN det blir erat största misstag ;) hahahah

love u all guys!♥ / A /\


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0