El salvador

hola! im back on track again! behövde take care om lite saker .. kunde ju inte hålla mig borta från bloggandet!
igår så jobbade jag som en jävla telefonförsäljare då! skit kul med alla *nöjda* kunder.
idag träffa jag min lill iranie JASMIN! hon färga håret på mig å nu äre mörkare men några dagar innan haloween färgar jag kåååål black! thanks baby! blev skitnööjd min nya frisör är du från å me nu! ♥
åkte å käka med henne kina mat hahahah fan va roligt de va där me chineserna ;)
imorgon blir det STOCKHOLM!
ha en trevlig fredagskväll för de ska jag ha ;)
/\♣



mitt liv som teleförsäljare hahahah

 +  +  = AMANDA BENDEK! ;)

Gävle är staden som Gud glömde.. j'vla äckliga skit snack de enda ni har..

Kommentarer
Postat av: jasmin

puss gumman. Såklart jag är din frisör glad att du blev nöjd iallfall:D

2010-10-23 @ 00:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0