Good girls gets down by the Ganstas

inge blogging här inte haha men sorry men internet va heelt död här hemma men jag har inte heller varit in the mood för blogging dom senaste dagarna ... men nu är de bättre. va hemma hos älsklingsGabriella♥ med Emma♥ jenny♥ Lina♥ olivia♥ å Annie♥ I love these GIRLS! guuuuuuud va roligt vi hade de :D de blev skratt å tårar and lot of looove :) alla dansa HAHAHA lina underbordet å ja å Gabbi i soffan ... jenny fick för sej å dansa svensk dansen medans vi andra körde på höfterna hahahah asså de va så sjukt roligt!! hela kvällen va perfekt! TACK TACK TJEJER DET HÄR GÖR VI OM! Emma you and I in Miami bitch ;) å sen hade vi olivia med sina små glas haha ;)

idag elr just nu ligger ja i sängen å där ska ja stanna har värsta träningsvärken sen idrotten igår as nice de ju .. neej plus så är ja för trött för å röra på mig en skööön dag för mig :) jag nås väl på mobilen som vanligt .
ibland så är man idiot man gör sina misstag  önska att vissa kunde förstå de...
Adios! /\♣



Kommentarer
Postat av: Lina

hahaah fy fan jag under bordet ! vad tänkte jag på?

love u too! och får göras om flera gånger om.

2010-10-12 @ 21:00:40
Postat av: Anonym

fyfan jag under bordet! vad tänkte jag på? love u too! och det får göras om flera gånger om!

2010-10-12 @ 21:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0