Show me the money!

guuud va roligt de va HAHA i början va det jobbigt å lite pinsamt men så ja då rulla de på å de va skit roligt hade sjukt ROLIGT MED TJEJERNA ♥ JAG HELIN JASMIN & MAKDA SATT BREVID VARANN fan va vi kriga med *kunderna*
å på torsdag blire mer jobb!
första gången jag typ gillar något man jobbar med men de va roligt å skratta åt alla sen ;)
*ja hej jag heter amanda och jag ringer ifrån ... nehe men då får jag tacka för mig ha en fortsatt trevlig kväll :)
HAHAHHAHAHAAH

va nyss hos tandläkaren- me like *a lot! :D älskar den rena å frächa känslan!
men jag fick ingen sov morgon :( men men .. ska te skolan om en timme snart men har inte så jobbiga lektioner ..
jag har matte prov på onsdag!!!! uuuuuuuuuusch - me hate A LOT!!! plus så måste jag läsa 150 sidor för svenska boken ska vara utläst IMORN! också måste jag göra klart novellen som jag inte äns har bärja med :( faan nu blire stressigt :( men på onsdag ska jag färga håret :D gullungen Jasmin♥ ska hjälpa mig me de!

hejdå! /\♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0