Im not afraid

ligger i sängen å softar med musik lite avslappning innan jag ska plugga spanska å idrott -.-
lugn dag idag på hål timmen tog jag å emma♥ oss en runda på stan å kika runt lite vi gick in på indiska å prova mössor skit bra grej å fördriva tiden :) eftersom de va långt kvar innan idrotten börja men sen gick tiden skit snabbt så vi fick springa te idrotten å kissnödig blev ja ju så klart höll på att kissa på mig men de gjorde ja inte :D
på idrotten gymma jag me lina♥ vi boxades lite på boxningssäcken å lekte att vi slog varann HAHAH mår vi bra?? nee skulle inte tro de ;) nu väntar jag iaf på att en speciell person ska gå in fb ;) hmm secrets .. me like HAHA
lite bilder från idag då! pussen! /\♣


 
vi såg ut som små tomatar hahah

dags å akta sig kanske ;) hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0