Nothing last forever

inget är sig lik allt har förändrats både människor & djur - vad ska hände med den här världen?
vi lever i en värld där skit snack går före allt & gemenskapen är ett minne blott ..
människor verkar inte förstå - var rädd om det du har för du vet aldrig när du kommer förlora det
MEN VISSA MÄNNISKOR ÄR JU JÄVLIGT SEG I HUVUDET!! SYND...

GODMORGON!
har nyss ätit frukost ska snart in i duschen för idag är det första dagen på jobbet ..
ooh spännande ;) önska mig lycka till då :) ska träffa jasmin♥ vid kl.13.00 vi skulle gå på stan lite innan
å värma upp lite hehe lite pirrigt är det ju .. men jag ska jobba asset av mig faan! så jag får pengar till min GREKLAND RESA MED MINA BRUDAAAR!!! hälften av pengarna ska jag spara om inte mer tills GREKLAND å för resten av pengarna kan jag små shoppa lite , sola , tanka mobilen OSV :)
Jag kommer jobba/kurs från kl.14.00 till Ca. kl.20.00, in case I don't answer my phone!

sen blir ju jag å EMMA♥ jobb kollegor ska jobba samma tider som henne :D
okej nu ska jag fixa mig! Pussen! /\♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0