2 years and I can still Feel the pain

28 september 2010. kom nyss från skolan är inte på bästa blogg humöret idag ... ska iaf sen vi 2 möta min kusin♥ å då tar vi bussen te kyrkogården♥  


Jag känner ett hål i mitt hjärta och det är dig jag saknar.

jag kan inte se dig, jag inte känna dig men i mitt hjärta där vet jag att du finns för där känner jag dig och i mina tankar kan jag se och minnas dig.

Uffe jag saknar dig så mycket det finns dom dagar jag minns dig på ett vackert sätt och dom dagar jag minns när du försvann det är ett hemskt minne.

Jag vill inte förstå att du är borta jag väntar fortfarande på att du ska komma hem från din semester jag önskar med hela mitt hjärta att du kan komma tillbaka ingen kommer någonsin förstå hur ont jag har för saknaden efter dig och vilka hemska sömnlösa nätter jag har för det är på nätterna när man ligger ensam i mörkret och tänker de är då sorgen kommer och jag får ta ett djupt andetag och ta tag i mina sorger.

Du är saknad av alla som stod dig kär du är en person som vi länge kommer minnas en bror en pappa en sambo du var så mycket för oss och det kommer du alltid att vara du kommer alltid ha en stor plats i våra hjärtan

Jag vill inte att tiden ska försvinna fortare än vinden jag vill fortfarande ha den där sommaren då vi hade det som bäst .. sista sommaren.

Tårarna efter dig är för många.

Vila i frid älskade Uffe vi kommer ses sen.

Du kommer alltid finnas i våra hjärtan glöm inte det vår fina ängel.


Kommentarer
Postat av: Lisen

Fint skrivet Amanda<3

2010-09-28 @ 18:14:09
Postat av: Agnetha

Så fint du har skrivit och det känns som han är närvarande. Kram till Er alla.

2010-09-29 @ 18:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0