Love is har to find but even harder to keep

Morgon trött .. jaag?? ne säge du de va ?? klart som faaaan jag är de! vakna nyss av att mama kom in å väckte mig för hon visste inte att jag hade sovmorgon men *Gud va snäll hon är .. nej hon väckte mig precis i en jätte bra dröm där jag tydligen bråka med några rasister å sen börja jag hämnas på dom ;) HAHHA usch nu kom jag ju å tänka på SD snälla kan dom inte bara FÖRSVINNA ÄCKLIGA RASISTER Å JÄVLA HOOOOR FREDRIK RAINFELDT JAG SKITER I STAVINGEN! JAG PISSAR PÅ HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELA ALLIANSEN!!! SOCIALDEMOKRATERNA SKULLE DE HA VART!!!

TROR NI ERA ÄCKLIGA MODERATER ATT JAG VILL HA ÄNNU 4ÅR MED ER Å BLI STYRD AV ER?? SAMHÄLLET HAR VARIT KASST NÄR VI HAR HAFT ER NÄR SKA NI FATTA DE ERA ÄCKLIGA MÄNNISKOR!! FUCK SD Å MODERATERNA.
 

SÅ ursäkta men jag blev så arg bara ;) nu ska jag iaf äta frukost å sen ska jag fixa mig jag har ju orgentering idag ooj såå roligt .. ska möta jenny♥ runt halv 10 å sen ska vi gå te sätra *Y

jag skriver sen när kommer hem . Besitos ciao! /\♣



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0